آخرین اخبار
کد مطلب: 80275
تصاويرتان را متفاوت ويرايش کنيد؛
نرم افزار حرفه‌اي فتوشاپ اين بار براي ويندوزفون + لينک دانلود
تاریخ انتشار : 1393/05/23 17:30:52
نمایش : 2127
شرکت Adobe نرم افزار معروف خود را با نام Photoshop Express براي ويندوزفون منتشر کرد. Adobe Photoshop Express نسخه کوچک شده و سريع السير Adobe Photoshop مي‌باشد که براي موبايل طراحي شده است.
به گزارش سلام لردگان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ شرکت Adobe نرم افزار معروف خود را با نام Photoshop Express براي ويندوزفون منتشر کرد. همه ما نرم افزار فتوشاپ و کارآيي‌هاي فوق العاده اين نرم افزار معروف را مي‌شناسيم. Adobe Photoshop Express نسخه کوچک شده و سريع السير Adobe Photoshop مي باشد که براي موبايل طراحي شده است. اين برنامه به خوبي کد نويسي شده و هنگام کار هيچگونه لگ يا کرشي پيش نمي آيد.

در نرم افزار adobe photoshp express مي توان به تغييرات در بخش بزرگنمايي و کاهش چشمگير در کاهش تصوير، ابزار مفيد براي کاهش لرزش دوربين، افزايش کارايي در بخش نقاشي سه بعدي، کنترل رنگ ها، ويرايش تصاوير به صورت جادوئي و … اشاره کرد.
 
  
 
قابليت هاي برنامه:
- قابليت هاي پايه: بريدن ، چرخش تصوير ، حذف قرمزي چشم تصاوير و…
- اتوفيکس: با يک ضربه مي توانيد نور و يا سايه ها و يا ديد عکس را به صورت خودکار تنظيم کنيد.
- رنگ ها: کنتراست، قابليت تنظيم به صورت دستي و...
- بين بيش از 20 مدل مختلف افکت تصويري مي توانيد هر کدام را براحتي انتخاب کنيد.
- قابليت به اشتراک گذاري راحت تصاوير در شبکه هاي اجتماعي.
 
  
 
حجم اين برنامه کاربردي 36 MB است که شما مي توانيد با مراجعه به لينک فروشگاه ويندوز فون (کليک کنيد.) آن را طبق توضيحات زير دانلود کنيد.
پس از ورود به لينک داده شده به انتهاي صفحه مراجعه کنيد و از قسمت سمت چپ بر روي عبارت " Download and install manually" کليک کنيد تا برنامه دانلود شود. همچنين شما مي توانيد با جستجو عبارت "Adobe Photoshop Express" در فروشگاه از طريق گوشي خود اين برنامه را مستقيم بر روي گوشي نصب کنيد.
 
قابل اجرا در ويندوز فون 8 , 8.1

گزارش از حسين جاهدي
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس